به فروشگاه alfia خوش آمدید. محصولات الفیا 100% تضمینی و دارای پشتیبانی 24 ساعته . برترین فایل های رایگان را از سایت دانلود کنید و لذت ببرید. محصولات و نرم افزار های alfia بدون شک سالم و بدون مخرب با پایین ترین قیمت ممکن میباشد . شما کاربران گرامی سایت alfia میتوانید با اطمینان کامل فایل ها و نرم افزار ها را خریداری و استفاده کنید همچنین لازم به ذکر است تمامی درآمد سایت به نیازمندان مالی اهدا میشود همچنین شما میتوانید با عضویت در خبرنامه از نرم افزار های تازه آپلود شده و برترین نرم افزار های دنیا خبردار شوید. شماره پشتیبانی: 09399473383 ایمیل پشتیبانی :power.app@yahoo.com

نظرسنجی سایت

از فایل خریداری شده راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 34
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 100732

360 Security Antivirus


360 Security Antivirus

Mobile Security یکی از قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های آنتی ویروس و امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که هم اکنون در مارکت با دارا بودن امتیاز 4.5 در رده ی بالاتری نسبت به برنامه های آنتی ویروس دیگر می باشد و ما امروز قصد معرفی آن را برای شما داریم! 360 سکیوریتی انتی ویروسی قوی برای محافظت از اسمارت فون و اطلاعات شما در مقابل جدیدترین ویروس ها ، بدافزارها و ویروس های ساخته شده است و با نصب ان می توانید گامی اساسی را در زمینه ی امنیت برای گوشی خود بردارید. 275 میلیون کاربر تا به امروز این نرم افزار را نصب کرده و متوجه شده اند که این انتی ویروس با حجم ناچیز خود دارای قدرت زیادی است و آن را به کاربران دیگر پیشنهاد می دهند.

برخی از قابلیت های اپلیکشین 360 Mobile Security اندروید :

* امکان اسکن فایل های گوشی و حذف ویروس ها

* امکان اسکن برنامه های نصب شده و فایل های APK

* حغظ حریم خصوصی شما در مقابل تهدیدات مختلف

* دارا بودن محیط کاربری ساده و کلاسیک

* پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا از جمله انگلیسی ، پرتغالی

اپلیکیشن 360 Mobile Security- Antivirus به صورت رایگان عرضه شده است وalfia آخرین ورژن آن را به صورت رایگان برای شما قرار داده است که می توانید با یک کلیک ان را از ادامه ی مطلب دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v4.0.1.5366:

* اضافه شدن ‘Notification Manager + رفع مشکلات برنامه و بهبود عملکرد

حجم فایل :4.8 میگابایت

  انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 281

برچسب های مهم

از اینکه مارا انتخاب نمودید بسیار سپاس گذاریم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما