به فروشگاه alfia خوش آمدید. محصولات الفیا 100% تضمینی و دارای پشتیبانی 24 ساعته . برترین فایل های رایگان را از سایت دانلود کنید و لذت ببرید. محصولات و نرم افزار های alfia بدون شک سالم و بدون مخرب با پایین ترین قیمت ممکن میباشد . شما کاربران گرامی سایت alfia میتوانید با اطمینان کامل فایل ها و نرم افزار ها را خریداری و استفاده کنید همچنین لازم به ذکر است تمامی درآمد سایت به نیازمندان مالی اهدا میشود همچنین شما میتوانید با عضویت در خبرنامه از نرم افزار های تازه آپلود شده و برترین نرم افزار های دنیا خبردار شوید. شماره پشتیبانی: 09399473383 ایمیل پشتیبانی :power.app@yahoo.com

نظرسنجی سایت

از فایل خریداری شده راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 100757

دوز ایرانی


دوز ایرانی

دانلود بازی دوز ایرانی برای اندروید

| سرگرمی فکری و خاطره انگیز دوز برای اندروید |

Image result for ‫بازی دوز ایرانی‬‎

دوز ایرانی نسخه ۲.۲.۱ نام یکی از سرگرمی هایی است که همه ی ما از دوران کودکی و نوجوانی با آن آشنایی کامل داریم. یک بازی فکری و در عین حال جذاب ، که ذهن کاربر را به شدت درگیر خود می کند. آن زمان ها که سرگرمی کودکان گوشی یا تبلت نبود ، یکی از تفریحات سالم و فکری آنان در زنگ تفریح های مدارس ، بازی دوز بود. در بازی دوز ، دو بازیکن وجود دارند. شما می توانید این بازی را به صورت تک نفره و حریف کامپیورتی و یا به صورت دو نفره به کمک بلوتوث با دوستتان انجام دهید. در این بازی هر بازیکنی بتوانید ۳ مهره خود را در راستای عمودی یا افقی و یا مورب در کنار هم قرار دهد ، حریف خود را دوز کرده است.
اگر شما هم دوست دارید با دانلود یکی از بازی های سنتی ایرانی ، سفری جالب را به دوران کودکی خود داشته باشید ، به شما پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.

حجم فایل :1.7 میگابایت 

  انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 416

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

از اینکه مارا انتخاب نمودید بسیار سپاس گذاریم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما